Trampolína s ochrannou sítí Beanbag pomáhá odstranit řadu tělesných problémů a defektů


Zlenivělá lymfa – laická veřejnost není s funkcí a důležitostí lymfatického systému příliš obeznámena, přestože je jednou z nejpodstatnějších v našem organismu. Má na starosti detoxikaci odpadních metabolitů a toxických látek a zároveň plní úlohu obranného imunitního systému – štítu proti rozvoji chorob a degeneraci buněk. Tato soustava ale pracuje spolehlivě pouze za předpokladu, že provádíme tělesný pohyb. Je dokonce vědecky prokázáno, že právě skoky na trampolíně s ochrannou sítí beanbag.cz podporují činnost lymfatického systému velice výrazně.

skákání

Usazené vápenité povlaky v cévách – mozková mrtvice, embolie, infarkt myokardu, jsou civilizační hrozby 20. a 21. století. Příčin je několik – příliš mnoho vápníku a nedostatek hořčíku ve stravě, deficitní vitamíny D a K2 a rovněž nedostatek tělesných aktivit. Aby se vápník v cévách neusazoval a nezpůsobil předčasná úmrtí ucpáním cév, je třeba pravidelně cvičit. Stačí jen patnáct minut denně skákat na pružné podložce a máte zajištěn dostatečný pohyb. Vápník se pak neusadí v cévách, ale doputuje tam, kam patří – do tělesných buněk kostí, zubů atd.

Nadbytek tělesného tuku – lidé neustále bojují s obezitou a nadváhou, ve Spojených státech jsou to dokonce dvě třetiny z celkového objemu populace, většina z nich se minimálně pohybuje a konzumuje pochutiny namísto výživných potravin. K svačině namísto luštěninové pomazánky nebo vynikajícího fazolového guláše spořádají dva hamburgery a zapijí je kolovým nápojem s vysokým obsahem bílého cukru. A pokud se nakonec odhodlají změnit stravovací režim a začít cvičit, zpravidla obouvají běžecké boty a vydávají se do ulic nebo do parku na běžecké okruhy. Tím však velice trpí jejich kloubní pouzdra a meziobratlové ploténky. Na trampolíně nic takového nehrozí, tam spálíte kalorie dokonce rychleji než při běhání, mnohem příjemnějším způsobem a bez přetěžování kloubů.

výskok při západu slunce

Zborcená klenba chodidel – možná jste si všimli, kolik lidí obouvá v létě žabky a sandály, a že mezi nimi převládají ploché nohy – zborcené příčné i podélné klenby. Příčina tkví především ve špatné obuvi, ale také v nedostatečně osvalených lýtkách a chodidlech. Klenbu udržují pevné svaly, a jestliže ochabnou, zdeformuje se a zbortí. Cvičení na trampolínách je ideální pro jejich posílení, podmínkou je samozřejmě cvičit naboso.